2009. július 21., kedd

A tüszők nevelése

Háát sok minden történt az elmúlt 2 hétben!
Egy hétvégi balatoni kiruccanáson végre sikerült annyira ellazulnom, hogy 07.12-én végre elkezdődött a mensesem!!!Persze ahogy szokott óriási hasgörcsökkel és a vérhígitó miatt hihetetlen mennyiségű vérrel!De nem bántam!

Ennek örömére elkezdődtek a gyógyszerek és injekciók adagolásai.Készítettem egy Excel táblázatot hogy a 10 különböző "drug"-ból, miből mikor mennyit és meddig kell szedni.
Ezt mindenkinek ajánlom, mert sokkal jobban átláthatóvá válik az egész.

Kedves férjem nagyon élvezi ezt az injekciózást.De szerencsére elég ügyesen is csinálja, bár a hasam tele van kék lila foltokkal a bevérzések miatt.

Voltam a 6. napon ultrahangon és vérvételen, ahol a doki megnyugtatott, hogy a tüszőim nagyon szépen nőnek mindkét petefészkemben 3-3 található.De be kellett fektetnünk még egy Gonal F 300-as injekcióba amivel 10 000 Ft-tal nőtt az erre fordított pénz.
Hát holnap újra ultrahang és lehet, hogy pénteken már tüszőleszívás lesz!

Hétvégén a barátainkkal tartottunk egy beavatkozás előtti partyt, mert a következő 1 hónapban nem igazán leszek mobilis.Jóóóó volt!!!

Valahogy nem izgulok.Csak az indulást vártam nagyon és ha az ember benne van akkor már csak a siker miatt izgul!Pozitív gondolatokal tömöm magam, hogy a vége is jó legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése