2009. július 6., hétfő

Már hivatalosan is beléptünkaz IvF reprodukciós programba

Ez a szép hivatalos neve a Lombikbaby programnak.
Szó szerint azt jelenti, hogy üvegben történő megtermékenyítés.
Magamról csak annyit, hogy 30 évesen másképp képzeltem az életem.Minimum 2 saját közös,a fejemen és az idegeimen mászó kisgyerekkel és sok bolondozással.Ebből csak a 2 saját hiányzik.
Tényleg sok mindent olvashat az ember a neten erről, de igyekszem szelektálni.

1. pénz

A konzultáció után 8 receptet kaptam és 70 000 Ft-ot fizettünk...eddig...ez változhat időközben.Egyébként szerintem ez orvos és intézményfüggő.

2.egészég

Azt hiszem mindenki külön egyén, máshogyan működő hormonháztartással és problémákkal, de erről valaki sehogy sem szeret beszélni.
Igyekszem más lenni.
A férjem egy szuperspermagép és én meg kissé defektes vagyok.De annak, aki engem ismer, annak ez nem újdonság.:)
PCOS-emhez társul egy kis öröklött Leiden mutáció a véremben.
És így a Laparoszkópia és hiszteroszkópia után megkezdjük az ültetést, palántázást.
Reméljük nem csak zöldségeket fognak beszélni és lesz gyümölcse is a történetnek.
Most lázasan várom, hogy elkezdődjön a mensesem. Asszem sosem vártam...ennyire:)
Derékfájás, duzzadó mellek és őrült hasgörcsök!Igen!Gyertek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése