2009. július 30., csütörtök

Leszívtak minket

Tegnap...
Eljött végre a nagy nap, a leszívások napja!
Mondhatni, már annyira feszítették és nyomták a tüszők a petefészkeimet, hogy azt hittem 2 gumilabda van a helyén amit folyamatosan fújnak és lassan de biztosan elszállhatok!
Nem sokat aludtam előtte...
Bementünk a klinikára reggel 8-ra és azt hittem rosszul látok!A laparoszkópiám alatt szolgáló "kedves"nővér volt az 1 naposon ügyeletben.A gyomrom kellemesen felugrott!
Közben Szabó prof is megvizsgált.Igen viccesen látott el jó tanácsokkal a gyermeknemzéssel kapcsolatban:)
De a legjobban a biológus néni tetszett.Bemutatkozott, majd közölte, hogy én vagyok az aki Önöknek gyereket fog csinálni.Igen nehezen bírtam ki, hogy fel ne vihogjak.
Majd kellemes cseverészés következett a hasonló cipőben lévő szobatársasakkal.
A műtősbácsi is megfuttatott kicsit és kiderült, hogy az aneszteziológust is ismerem.
Vicces volt.Mikor az ágyra feküdtem közölte, hogy akkor most nézzünk farkasszemet kicsit, bár ha ő jól csinálja a munkáját akkor esélyem sincs ellene:)nem is volt.
Bár már az is haladás, hogy most nem németül kezdtem el karattyolni ébredésnél:)
Az ébredés már fájdalmasabb volt.Nem igazán találtam olyan pozíciót, hogy ne fájna.
Még mindig érzem a fájdalmat, ha kicsit megerőltetem magam.
De remélem napról napra jobb lesz.
Megtudtuk a beültetés időpontját is!08.03. hétfő 10 óra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése